FAQ
Hoe kan ik contact opnemen met Martina Jewelry?
Je kunt altijd een e-mail sturen naar info@martinajewelry.nl. We helpen je graag met al je vragen over onze sieraden, bestellingen, verzending, retourneringen en andere zaken. Verwacht een reactie binnen 24-48 uur van onze klantenservice, beschikbaar van maandag tot en met vrijdag.
Kan ik mijn bestelling retourneren? Hoe werkt dat?
Wil je je bestelling retourneren voor een terugbetaling of omruiling? Geen probleem! We hebben een eenvoudig retourbeleid. Stuur een e-mail naar info@martinajewelry.nl met je ordernummer, de artikelen die je wilt retourneren en de reden van retour. We regelen dan een retourzending voor je. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Je kunt sieraden retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Oorbellen kunnen helaas niet worden geretourneerd of geruild om hygiënische redenen. Het artikel moet onbeschadigd en ongedragen zijn om in aanmerking te komen voor retour.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis op alle bestellingen! Je betaalt geen extra kosten voor verzending, ongeacht het bestelbedrag of de bestemming.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code om je pakket te volgen tot aan de eindbestemming.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je bestelling nog niet is verwerkt, kun je deze wijzigen of annuleren. Zodra de bestelling is verwerkt en verzonden, is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen of de bestelling te annuleren.
Ik heb een bestelling geplaatst tijdens een sale. Kan ik deze retourneren?
Alle bestellingen die tijdens een promotie of uitverkoop zijn geplaatst, zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd.
Ik mis een artikel in mijn bestelling. Wat nu?
Geen zorgen! Om een snellere levering te garanderen, worden bestellingen soms in verschillende pakketten verzonden. Controleer je trackinginformatie of neem contact met ons op via info@martinajewelry.nl. We helpen je graag verder!